UN OU BUN
PENTRU DEJUN, PRÂNZ SAU CINĂ


Quesadilla cu ou

Quesadilla cu ou


Ingrediente: 6 ouă, 3 bucăţi de praz, o roşie, un ardei iute, piper, tortilla din grâu integral, 100 grame brânză vaci degrasată, 100 grame rucola, 50 grame smântână, 50 grame de sos salsa, câteva frunze de coriandru proaspăt.
Mod de preparare: amestecaţi ouăle cu prazul tocat mărunt, roşia, ardeiul şi piperul proaspăt măcinat şi turnaţi amestecul într-o tigaie exact cum faceţi în cazul omletei. Într-o altă tigaie puneţi foile de tortilla între care adăugaţi brânza, omleta şi rucola iar deasupra puneţi o foaie de tortilla.
Lăsaţi la foc mediu până partea de dedesubt devine aurie şi întoarceţi pe partea cealaltă, adăugând restul ingredientelor. Se serveşte cu sos salsa, smântână şi frunze de coriandru proaspăt tocat.

Quiche cu ou şi legume

Quiche cu ou şi legume

Ingrediente: 200 grame cartofi, un albuş de ou bătut, o ceapă potrivită tocată mărunt, un ardei gras roşu tocat, 100 grame de broccoli mărunţit, 50 grame brânză degresată, 6 ouă întregi, 50 grame lapte degresat.
Mod de preparare: Încălziţi cuptorul la 375 de grade. Tăiaţi cartofii feliuţe ca pentru chips-uri, aşezaţi-le într-un vas de yenna şi turnaţi albuşul de ou bătut spumă după care lăsaţi la cuptor 12-15 minute. Reduceţi temperatura din cuptor la 350 de grade.
Separat, într-o tigaie căliţi ceapa tocată mărunt, adăugaţi ardeiul gras şi broccoli. Amestecul şi brânza le turnaţi peste cartofii de la cuptor. Bateţi cele 6 ouă cu laptele şi adăugaţi-le şi pe acestea peste cartofi, după care introduceţi la cuptor quiche-ul pentru 45-50 de minute.

reteta ou 3
Brioşă cu omletă

Brioşă cu omletă

Omelette muffins sunt o variantă sănătoasă, rapidă şi foarte gustoasă pentru masa de dimineaţă, prânz sau gustare, fiind uşor de transportat cu tine chiar şi la muncă.
Iată de ce ai nevoie pentru a încerca acest preparat!
- o tavă specială cu forme de brioşe;
- 6 ouă;
- puţin lapte (1/3 cană de lapte);
- ciuperci (aproximativ 200 g);
- condimente după gust (sare, piper);
- verdeaţă (pătrunjel, mărar proaspăt)
Mod de preparare:
Prima dată se bat ouăle într-un vas (poţi folosi blenderul), apoi pe rând adaugă restul ingredientelor şi toarnă amestecul în formele din tavă pentru brioşe, urmând să le dai la cuptor pentru aproximativ 15 minute. Nimic mai simplu!
* Cantitatea prescrisă este recomandată pentru 4 porţii.
Încearcă şi tu această reţetă cu ingredientele preferate de tine şi personalizeaz-o după bunul tău plac!

Ouă Benedict cu spanac şi anghinare

Ouă Benedict cu spanac şi anghinare


Ingrediente: 300 grame anghinare, o linguriţă amidon de porumb, 50 grame lapte degresat, o linguriţă rasă de muştar de Dijon, 2 linguriţe de zeamă de la o lămâie, sare, piper, 8 ouă, 4 chifle din grâu integral, 100 grame spanac proaspăt, pătrunjel.
Mod de preparare: amestecaţi amidonul de porumb cu laptele până se omogenizează şi lăsaţi la foc mediu timp de 3-4 minute să se îngroaşe. Luaţi de pe foc şi adăugaţi muştarul, zeama de lămâie, sare şi piper după gust, amestecând până la omogenizarea tuturor ingredientelor.
Într-o tigaie nelipicioasă şi bine încinsă spargeţi ouăle şi prăjiţi-le timp de 1-2 minute pe fiecare parte. Într-o farfurie tăiaţi pe jumătate o chiflă, pe care adăugaţi frunze proaspete de spanac, un ou, câteva linguriţe de anghinare puţin încălzită la cuptorul cu microunde, o linguriţă din sos şi câteva firicele de pătrunjel proaspăt tocat.