C alitatea si siguranta pe intregul lant alimentar si grija fata de mediu reprezinta prioritati ale grupului Albert,

care respecta cerintele legislative in domeniu si a implementat in cadrul societatii sale sisteme de management integrate de calitate – siguranta alimentului, pentru productia si distributia oualor de consum.
In cadrul grupului Albert sunt implementate:

* Sisteme de management al calitatii (conform SR EN ISO 9000:2015), certificate pentru conformitate;

* Sisteme de management pentru siguranta alimentului (conform SR EN ISO 22000 : 2005) certificat pentru conformitate;
Imbunatatirea continua a sistemelor implementate reprezinta o componenta importanta a activitatii Grupului Albert.
Din acest motiv, sistemele de management implementate sunt atent monitorizate prin audit intern dar si extern, efectuat de clienti sau organisme specializate de certificare, pentru a corespunde atat cerintelor clientilor cat si reglementarilor legale in vigoare.
Recunoasterea calitatii este confirmata prin acreditarea partenerilor care ne auditeaza ca furnizori, aplicand auditari de catre parteneri precum Mega Image, Penny, XXL.

Mentiuni in presa

Grupul de firme Albert, un producător şi distribuitor de ouă din Valea Mare, judeţul Dâmboviţa, vinde circa 100.000 de ouă pe zi marca Albert Smart Eggs reţelelor de magazine Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, Profi şi Penny Market. Peste 60% din ouăle comercializate sunt produse în fermele proprii, diferenţa fiind achiziţionată de la fermele româneşti partenere, potrivit reprezentanţilor companiei.

 
"Un producător din Dâmboviţa vinde 100.000 de ouă pe zi în Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, Profi şi Penny. Compania a finalizat până acum două proiecte din fonduri europene, iar din 2018 a început implementarea celui de-al treilea proiect. Grupul de firme Albert, un producător şi distribuitor de ouă din Valea Mare, judeţul Dâmboviţa, vinde circa 100.000 de ouă pe zi marca Albert Smart Eggs reţelelor de magazine Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, Profi şi Penny Market. Peste 60% din ouăle comercializate sunt produse în fermele proprii, diferenţa fiind achiziţionată de la fermele româneşti partenere, potrivit reprezentanţilor companiei..."vezi mai mult in Ziarul Financiar
Articol publicat la data de 05.01.2018